4 Kasım 2011 Cuma

Bayram Hazırlıkları..

  Her bayram olduğu gibi temizlik olimpiyatlarıdan sonra malum mamalar yapılar :)) Saolsun annem bu sefer bana pek iş bırakmadı.Çalıştığım için canım annem çoğu işi kendisi yaptı.Bana sadece yaprak sarmak kaldı.Birde yarın salonu temizlemek.Zaten annem herşeyi hazırlamış yani sarmanın iç malzemesini falan bana sadece sarmak kaldı.İşten geldim başladım sarmaya.Annemde lahana sardı.Laf aramızda onu nedense pek becerememde :))yaparımda anneminki gibi olmaz.Amma yaprağı kalm gibi sararım..İşte bizim hazırlıklar.....

Bu Baklavamız...(Annemde kuru kuru tadına bakmış ha :))


Bu da Oktan çekme dediğimiz Tatlımız....


Bu da Su Böreğimiz...Yine tadına bakılmış.Ama inanın ben bakmadım.Rejimdeyim Yaa :((



Yaprak sararken :))


Ohh bitti sonunda..Tabi bunun gibi iki tane tencere sardım..


                                                                       İşte bu kadar..
                                        Arkadaşlar şimdiden herkese İyi Bayramlar Diliyorum.
                                                  Hazırlık Yapanlara Allah kolaylık versin..
                            Sevdiklerinizle güzel bir Bayram geçirmeniz dileğiyle.Sevgiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder