9 Şubat 2012 Perşembe

(: En Son Aldığım Cicilerim :)

  Baktım ki bloğuma en son cumartesi uğramışım....O günden bu yana ne yaptım inanın bilmiyorum..Günler yoğun geçiyor..Ama ne yaptın derseniz pekte elde bişey yok yani  :))) Tabiii alışveriş var bunun içinde..Olmazmııı :)) Misafir ağırlandı..Böyle böyle geçti günler..Mesela bu gün apartmanımızdaki komşularımızı ağırladık.Yorucu ama keyifliydi..Malum iznim bitmek üzere..Pazartesi iş başı yapıcam..Şimdiden beni stres almaya başladı..İşe başlamadan önce komşularımızla bir oturalım dedik..Ama hakikaten yorulmuşum..Temizlik işini biraz abartıp detaylı yapınca haliyle perişan olunuyor...Neyse ev mis gibi oldu ama :)) Aslında yaptığım mamalarıda çekicektim ama malesef unutmuşum :((

 Eveeettt En Son Aldığım Cicilere Gelecek Olursak..

Bu Elbiseyi Yeni Modadan Almıştım..Rengi Modeli Çok Hoşuma Gitmişti


 Bu tuniğide Trendyoldan Aldım.Rengi Bordo..

Bunlarda son aldığım Şallar demiycem.Niye çünkü İlk aldığım Şallar :)))
Ben Şal kullanmaya yeni başladım çünkü...
Sürekli eşarp kullanan biri olarak şalı kullanmak başlarda bana tuhaf gelmişti..
Kendime yakıştıramamıştım....Ama rahat ve kullanışlıymış..
Birde etraftan banada yakışdığı söylenince daha bir sevmeye başladım :))



Buda Avondan Aldığım Maskaram
  
Eveeettt Son olarak Benim İş Yerinden Bir Abimin Eşi bana Bir Hediye göndermiş..
Sevgili ''A'' Ablacım Çok Çok Teşekkür Ediyorum...
İnsanın Birileri Tarafından Sevilmesi Ne Kadar Güzel Bir şey Yaww :))

İşte böyle Arkadaşlarım..Kim çıkardı bilmem bu alışveriş sitelerini.Resmen bağımlılık yaptı bende..Bazı blog arkadaşlarımı görüyorum sanırım onlarda aynı durumda..


Bu arada İzleyenlerimin Sayısı gittikçe artıyor.
Onlara da Koccamannnn Bir Hoş geldiniz Sefalar Getirdiniz Diyorum
Ama birşeyde söylemek istiyoum..Evet izleyenlerimin artması beni çok çok mutlu ediyor..
Fakat ben pek yorum alamıyorum.Nedendir Bilemedim :(( Yoksa bloğumda bir sorunmu var..
Ne olur arkadaşlarım o güzel yorumlarınızı benden esirgemeyiniz...

Herkese Mus Mutlu Günler Dilerim..Hoşçakalın........

3 yorum:

  1. balımmmmm cicilerin nekadar güzel öyleee..takı askılıgına bayıldımmmm pek kokoshhmuş..:)
    güle güle kullan bebekim..öperim çokkk..;)

    YanıtlaSil
  2. cicilerin çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Cicilerin cicisi :)))Evet bende takı askılığımı çok beğendim..Teşekür ederim..En güzelleri senin olsun canım benim Bende seni çok öperim...

    Pompişce: Canım benim çok teşekkür ederim...Yorumlarınız beni çok mutlu etti..Sevgiler...

    YanıtlaSil