28 Ocak 2012 Cumartesi

Lila Kutu ve Yeni Cicilerim...

   Merhaba Sevgili Arkadaşlarım..Hepinize Güzel ve Mutlu Günler Diliyorum...
   Umarım herkes İyidir.Ben biraz rahatsızdım.Şuan iyiyim çok şükür.Bu yüzden yorum yapan arkadaşlarımdan özür diliyorum onlara geç cevap verdim.Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için..
   Bir önceki postumda da demiştim aralık ayında Lila Kutuya üye oldum diye.Daha öncede düşünüyordum ama emin değildim.Bir arkadaşım üye olmuş ona sordum. Birde sitesinde aralık ayında olan kutu içeriğini gösteriyorlardı.Baya bir ürün vardı.Benim kutumda o kadar ürün yok.Malesef onu kaçırdık.Çünkü aralıkta üye olanlara Ocak kutusu geliyor.Banada  Ocak Kutusu geldi.Bir çok blog arkadaşında üye olduğunu görmüştüm.Olmayanlar varsa bilgi olsun istedim..Kutu içerisinde genellikle deneme boyları olacağını biliyordum ama bir kaç ürünü tam boy geldi.Bu da iyi çünkü ürünler markalı ve pahalı.Uzun süre kullanılabilecek şekilde.
    Peki Lila Kutuyu nasıl alabilirsiniz.Detaylı bilgiyi Buradan öğrenebilirsiniz.Kısaca anlatayım Lila kutunun sayfasına girip üye oluyorsunuz.Üye olduktan sonra Güzellik Profiinizi oluşturuyorsunuz.Bu profill çok önemli.Neden önemli derseniz.Cilt tipinizi,Saç tipinizi, En çok hangi ürünleri kullanmak istediğinizi (Örneğin ben makyaj yerine cilt bakım ürünlerini tercih ediyorum) iyi belirtmeniz gerekiyor.Ve sizin belirttiğiniz Güzellik Profiliize göre kutunuz hazırlanıyor.. İşte bu kadar..

   Gelelim bana gelen Lila Kutuya..

 Ne Güzelde Süslemişler :))

İşte Gelelenler...

 İçindekiler
1) GoodS&health Ozone Therapy Saç Bakım Şampuanı 250 ml
2)Dephyto Doğal Güzellik Maskesi Siyah Maskesi 12 Adet
3)Dephyto Akne Kremi 50ml
4) Murad Yenileyici ve Canlandırıcı Peeling 30ml
5)Flormar So Chic 2ml
6)Max Factor Master Piece Maskara 
7)Palladio herbal tinted lip balm

Ürünleri beğendinmi derseniz cilt bakım ağırlıklı olması hoşuma gitti.Ama bazı ürüler kişiden kişiye değişiklik göstermiş.Başkalarına göz çevresi bakım kremi gitmiş.Bende de olmasını çok isterdim.Zamanla o da olur diye düşünüyorum.Çünkü özellikle göz kenalarıyla ilgili problemimi profilimde belirtmiştim.Bakalım görücez..

Evettttt.Gelelim Yeni Cicilerime.Bir iki hafta önce İki tane eşarp almıştım.İşte Bunlar...


Bunlarda Açık Halleri..Kusura Bakmayın henüz Kullanmadığım İçin Kat İzi 
Halleriyle Çektim
 

Daha bitmedi  Yeni Modadan çok güzel bir kap beğendim üstelik Setrems fiyatıda uygundu hemen aldım..Ayrıca yukarıdaki eşarbıma çok uygun oldu..Yoksa eşarba uyan bişey yoktu.Bu yüzden henüz kullanamamıştım. Buyrun bakalım beğenecekmisiniz.. 
Gerçi Kapımı giymek için bir süre daha beklemeliyim Zira bu havada giyemem.Napalım beklicez.
Ama çok içime sindi yaa Tam istediğim renkti bu...Sizce nasıl????
Daha ne ciciler var ama süpriz olsunnn..Hepsini de hemen göstermiyim  :))) 
Şaka Şaka Eksik resimlerim var..Gelecek Siparişlerim var..
Ama biri beni durdurmalı Yoksa bu gidişle maaşı valla kredi kartına yatırcam :)))


Benden Bu kadar kendinize çok iyi bakın..Sevgiler..









6 yorum:

  1. CANIMMM GEÇMİŞ OLSUNNN..
    BU LİLA KUTUYA UYE OLUNCA UCRETSİZMİ YANI HERANGI BI UCRET ÖDEMIYORMUSUN?
    EŞARPLARINA BAYILDIMMM VE KABININDA RENGİ HARİKAA EMINIM ÇOK YAKIŞACAKTIR SANA GÜLE GÜLE GIYIN BEBEĞİMM.ÖPERİM ÇOKÇANAA;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım..Haklısın en önemli kısmı unutmuşum ayda bir kere olan bu kutu 19tl..Ayın 15'de elinizde oluyor..Teşekkür ederim canım herşey için..Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım benim :) Aker esarbını sevdim Diğeri pek tarzım değil :) Kap ının rengi de çok güzel ben de istiyorum bu tarz bir şey :)Bir kaç ay sonra lila kutu alırsan memnun olup olmadıgına dair bir post hazırlarsın dimi?

    YanıtlaSil
  4. İsterenklihayat:Canım çok teşekkür ederim.En güzelleri senin olsun..Tabi mutlaka Lila kutu hakında bilgi veririm..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. kap'ına bayıldım çok güzel güle güle kullanın eşarplarında ayrıca çok güzel ben nedense çiçek desenli eşarpları özellikle çok seviyorum eminim sizede çok yakışmıştır. Bloğunuzu yeni keşfettim artık takipçinizim :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Yelizcim..Hoşgeldin..Çok memnun oldum..O senin güzelliğin.Ben seni daha önce keşfettim :))) Tekrar hoşgeldin.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil