19 Aralık 2011 Pazartesi

Merhaba...

  En son yine pazar günü yazmışım.Sanki sadece Pazar günleri yazabiliyormuşum gibi :))Elimden düşmeyen bilgisayarla napıyorsam..Çok şey birikti aslında...Koca bir hafta olmuş.Zaman nasılda geçiyor..Aslında herkesi takip ettim ama bir kaç gündür kimseye iki  satır yazamadım.Stres,Sevinç,Heyecan hepsi geçti yaşandı, ve yaşanyor..Dün kontrolüm vardı bu sefer 600 gr vermişim çok üzülmüştüm ama sonuçta vermişim..Toplamda ayda 1.900kilo vermiş oluyorum.aslında iyi sayılır.Çünkü aşırı kilom yok..Bu yüzden yavaş veriyorum  sanırım..Bir hafta ne yaptım, neler oldu dersek hafta içinde İş arkadaşım ''S'' başka bir arkadaşım ile bana gümüş bir künye almış.Çok güzel zarif ve kibar..Saolsun arkadaşım yılbaşı hediyesi olarak düşünmüş .İşte aldığım hediyem..



Sonra Çarşamba günü garip bir heyecan yaşadım :))

Daha sonra annemin misafirleri için pasta yaptım.Onu göstereyim dedim



Hımm  başka ne oldu :)) ha birde coca cola'nın kampanyası var.Kırmızı kasa diye..Kapaklardan çıkan kodları gönderiyor ve puanlarla alışveriş yapabiliyorsunuz..
Bende kırtasiye seti  aldım.İşte bu şekilde..




Paketin içerisinde 2 tane kurşun kalem, bir silgi,bir burgu,bir cetvel,bir tane de not defteri var.
Yiğenlerime hediye etmeyi düşünüyorum..Şirin birşey...
Kırmızı kasadan birde Trendyol İndirim çeki aldım..Tabiki hemen kullandım..
Kargom geldiği zaman sizlerle hemen paylaşıcam..Ne aldığıma gelince Esse'den baharat seti ve Twigy'den ev ayakkabısı aldım.. Merakla bekliyorum..
Valla başka ne oldu hatırlayamıyorum:)))
Kendinize çok çok iy bakın Sevgilerrrrr......
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder