11 Kasım 2011 Cuma

Bayram Kombimlerim ve İkramlarımız........

   Benim için uzun zaman oldu.Özledim bloğumu ve sizleri.Evet bayram bitti ama telaşı bitmedi gitti.Gerçi Rabbim hepimize böyle telaşlar versin ve sağlıklı, sıhhatli tekrarını nasip etsin..Bir kaç gündür bayramda görüşemediğimiz koşularımız,dostlarımız misafirimizdi.Bir türlü post hazırlayamadım.Bayramı zaten saymıyorum hiç fırsat olmadı.Bizim bayramlar yoğun geçerde.Neyse geç olsun güç olmasın :))) dimi ama. Gelelim ne giydiğimize İlk kobinim pudra ve lacivert tonlarında.Fotoğrafım biraz karanlık gibi olmuş ama yinede belli.

           Eteğim Armine.çok severek almıştım.Gömleğim Patik, Eşarbımıda çok severek aldım o da Sarar.
Gelelim ikinci kombinime;


   Bu kombinimi ev içinde giydim.Misafirlere servis yaparken kendimi daha rahat hissettiğim için.Eşarbım Armine'den.Kot etek giymeyi çok seviyorum.Üzerimdeki penyede hem spor duruyor hem çok rahat.

  Sıradaki resmim, bayramın dördüncü günü.Kımızı siyah bir kombin.Ben Kırmızı hastasıyım çok severim. Misafirlikten dönerken annemle göl kenarına gittik biraz oturduk göl manzarası eşliğinde :))



Hava çok güzeldi herkes geziyordu.

Gelelim ikramlarımıza.Tabi klasik şeyler ama paylaşmak istedim.





İşte bu kadar.Çok fazla ayrıntıya giremedim yani ayakkabıdır, çantadır, aksesuardır.İlerleyen zamanlarda inşallah daha çok paylaşımlarım olacak.Kendinize çok ama çok iyi bakın Sevgiyle kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder