30 Ekim 2011 Pazar

Gelen Siparişlerim ve İlk Resimli Post

   Aslında heyecanlıyım..Sonunda benimde bir bloğum oldu.Gece besmele çekerek ilk yazımı yazdım ve bir an önce paylaşmak istediklerimi yayınlamak istedim.Sayfamı hazırladığım günün sonrasında benim sürekli takip ettiğim alış-veriş sitesi olan Markafoniden siparişlerim geldi.Buna benzer bisürü siteden alışveriş yapıyorum.Zamanla oradan aldıklarımıda paylaşıcam inşallah...

   Gelelim siparişlerime...Bende herkes gibi süs eşyalarına bayık durumdayım.Siteden üç tane dekoratif karton kutu aldım birde yedili fil almıştım.Fil seti istediğim gibi çıkmadı aslında geri vermeyi düşünüyorum bakalım artık..Bilmiyorum sizede oluyormu  bana kargo geldiği zaman çok mutlu oluyorum..Tabi bunlarıda kareliyorum..İşteeeee o kareler....:))


 
Bunlar Sitedeki Resimleri.Aslında burda biraz büyük gibi ama öyle deyil 

İşte Gerçekleri...

Bunlar Fil Setim...
Bunlarda Kutular....
   Bu kutuların aynıları şu an Limangoda kampanyada.Kampanyanın bitmesine 14 saat var.İzleyicim yok ama :)) belki duyan olur:))
   Kutuları poşetlerinden açmadım..Çünküüü çeyizime koydum..İlerde inşallah açık hallerini ve nasıl kullandığımıda yayınlarım..Şuan hiç izleyicim yok ama inşallah zamanla  oda olur..
   Kendinize İyi Bakın..Mutlu, Huzurlu günler.....

8 yorum:

  1. kutulara bayıldım çok güzeller güle güle kullan canım..blogunda hayırlı olsun hoşgeldın aramıza..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.İkinci izleyicimsiniz ve ilk yorumu sizden aldım.Çok mutlu ettiniz beni.Dediğim gibi uzun zamandır blog takipçisiyim sizinde bloğunuza bakmıştım.zaman buldukça burdayım bende.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çokk cici seçimler yapmışsınız:))
    sağlıcakla iyi günlerde kullanmanız dileği ilee:))
    sayfanız çok cici...
    seve seve izlemeye aldım hemen...
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Mery Merhabaa

    Öncelikle blogun hayırlı olsun, güzel paylaşımlar dileğiyle..

    Bu alışveriş sitelerinden bende çok sık alışveriş yapardım. Birkaç kez resimdeki kadar güzel duran ürünler çıkmayıp hayal kırıklığımdan sonra elim gitmez oldu:) artık acaba bu kadar güzel mi (ki) diyorum.. kutular çok şirin iyi günlerde kullanman dileğiyle

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhaba cnm ,kutularına bayıldım,büyüklükleri ne kadar acaba? bu arada bende yeni takipçinim,bende seni bloğumda görmekten mutluluk duyarım,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Tşk ederim değerli misafirlerim Birtutamkekik,Dekorapsuwasyon ve pasta güvercini.
    beni çok mutlu ettiniz.umarım sizler kadar başarılı olabilirim.Dediğim gibi filler istediğim gibi deyildi onları geri verdim.ama kutular güzel göründüğü gibiler.ambalajını çıkarmadım ama açarsam mutlaka yayınlıcam.
    İyi dilekleriniz için tşk ederim.Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  7. mery aramıza hoşgeldin..iyiki geldin..bende markafoni yada trandyoldan birşeyler sipariş etmek istiyordum ama cesaret edemedim..sende canlı örneği olunca denemeye karar verdim.sevgileer...

    YanıtlaSil
  8. Tşk ederim Şehnaz Hanım.Ben son zamanlarda inernetten çok alış-veriş yapar oldum.özellikle Markafoniden çok şey aldım.Bunun haricinde limango,Trendyol,vipdükkan,Yenimoda gibi.Ayrıca beğenmediniz veya olmadı pararınız iade ediliyor.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Eğer isterseniz üyelik konusunda yardımcı olabilirim.Sevgiyle Kalın..

    YanıtlaSil